Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Asfaltová směs typu VMT pro ložní vrstvy vozovek s využitím R-materiálu
Klimek, Matěj ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti a vyšším obsahem R-materiálu (obsah 30 %), za použití polymerem modifikovaného asfaltového pojiva (PmB). Cílem práce je pomocí vhodných funkčních zkoušek ověřit, zda směs dosahuje požadovaných vlastností určených technickým předpisem TP 151 Asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti (VMT)[1]. Vybrané zkoušky byly prováděny dle evropských norem řady ČSN EN 12697 Asfaltové směsi – Zkušební metody pro asfaltové směsi za horka. Důležitým cílem této práce je prozkoumání možností dávkování vyšších obsahů R-materiálů do asfaltových směsí.
Ověření možnosti recyklace geosyntetických výztužných mříží v asfaltových směsích
Provazník, Petr ; Sadil, Dominik (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tématem recyklace sklovláknitých geosyntetických výztužných mříží, které se aplikují do asfaltových vozovek. V teoretické části jsou popsány obecné vlastnosti výztužných materiálů, a to jak plošných výztuží, tak i rozptýlených výztužných vláken. Dále je zde charakterizován R-materiál a jeho použití v současnosti. V praktické části jsou zkoumány vlastnosti R-materiálu, jenž obsahuje odfrézované sklovláknité mříže. Za tímto účelem bylo vyrobeno několik sad zkušebních těles z R-materiálu, s podílem odfrézovaných sklovláknitých geomříží. Jednotlivé vlastnosti vzorků byly následně porovnávány s výchozí sadou, která odfrézované mříže neobsahovala. Dalším srovnávacím vzorkem byl R-materiál, do kterého byla přidána výztužná vlákna Forta-Fi. Na vyrobených vzorcích byly provedeny funkční zkoušky ITS a tuhost.
Ověření možnosti recyklace geosyntetických výztužných mříží v asfaltových směsích
Provazník, Petr ; Sadil, Dominik (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tématem recyklace sklovláknitých geosyntetických výztužných mříží, které se aplikují do asfaltových vozovek. V teoretické části jsou popsány obecné vlastnosti výztužných materiálů, a to jak plošných výztuží, tak i rozptýlených výztužných vláken. Dále je zde charakterizován R-materiál a jeho použití v současnosti. V praktické části jsou zkoumány vlastnosti R-materiálu, jenž obsahuje odfrézované sklovláknité mříže. Za tímto účelem bylo vyrobeno několik sad zkušebních těles z R-materiálu, s podílem odfrézovaných sklovláknitých geomříží. Jednotlivé vlastnosti vzorků byly následně porovnávány s výchozí sadou, která odfrézované mříže neobsahovala. Dalším srovnávacím vzorkem byl R-materiál, do kterého byla přidána výztužná vlákna Forta-Fi. Na vyrobených vzorcích byly provedeny funkční zkoušky ITS a tuhost.
Asfaltová směs typu VMT pro ložní vrstvy vozovek s využitím R-materiálu
Klimek, Matěj ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti a vyšším obsahem R-materiálu (obsah 30 %), za použití polymerem modifikovaného asfaltového pojiva (PmB). Cílem práce je pomocí vhodných funkčních zkoušek ověřit, zda směs dosahuje požadovaných vlastností určených technickým předpisem TP 151 Asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti (VMT)[1]. Vybrané zkoušky byly prováděny dle evropských norem řady ČSN EN 12697 Asfaltové směsi – Zkušební metody pro asfaltové směsi za horka. Důležitým cílem této práce je prozkoumání možností dávkování vyšších obsahů R-materiálů do asfaltových směsí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.